Aktīvie projekti
Autortiesību un komunicēšanās konsultāciju aģentūra / Latvijas Autoru apvienība veic ieguldījumus procesu digitalizācijā un automatizācijā Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.2. reformu un investīciju virziena "Uzņēmumu digitālā transformācija un inovācijas" 2.2.1.r. "Uzņēmējdarbības digitālās transformācijas pilna cikla atbalsta izveide ar reģionālo tvērumu" 2.2.1.2.i. investīcijas "Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā" ietvaros.
Projekts “Plaša lietojuma klientu apkalpošanas platformas ieviešana”
Autortiesību un komunicēšanās konsultāciju aģentūra / Latvijas Autoru apvienība (turpmāk – Biedrība) pārstāv vairāk nekā 6500 Latvijas autoru un vairāk nekā 4 miljonus ārvalstu autoru. Ārzemju autoru intereses pārstāv, pamatojoties uz vairāk nekā 130 savstarpējās pārstāvniecības līgumiem, kas noslēgti ar ārvalstu autortiesību organizācijām. Biedrība ir multirepertuāra autortiesību organizācija – tā pārstāv muzikālo, literāro, dramatisko, vizuālo, horeogrāfisko, audiovizuālo darbu repertuāru un šo darbu lietojumu.
Lai nodrošinātu Biedrības darbības attīstību, digitālās transformācijas nepieciešamība identificēta vairākās jomās, taču kā prioritāte ir izvirzīta administratīvo procesu uzlabošana, un kā mērķis izvirzīts ieviest Biedrības funkcionalitātes prasībām atbilstošu klientu apkalpošanas platformu ar lietotāju reģistrēšanās funkcionalitāti.
Mērķa sasniegšanai Biedrība ir paredzējusi ieviest plaša lietojuma klientu apkalpošanas platformu.
Īstenojot plānoto projektu un ieviešot klientu apkalpošanas platformu, ir paredzēts, ka Biedrība pilnveidos savus iekšējos procesus, samazinās administratīvo slogu un manuālo darbu saistībā ar datu apstrādi.
Platforma nodrošinās pilnu funkcionalitāti gan no Biedrības puses – saistībā ar autordarbu reģistrāciju, uzskaiti, darbu katalogiem, unikālajiem identifikatoriem utt., gan no autoru puses, kur tie pārskatāmi varēs redzēt atlīdzību apmēru, darbu katalogus, datus par sevi, saviem darbiem utt., tādējādi uzlabojot biedrības administratīvos procesus.
Plānotais risinājums nodrošinās, ka nākotnē, ja tāda nepieciešamība radīsies, būs iespējams platformu uzlabot vai papildināt tās funkcijas, nodrošinot iespēju veikt platformas digitalizācijas pielāgojumus tā brīža vajadzībām un tehniskajām iespējām.
Kopumā plānotais risinājums samazinās manuālā datu apstrādes darba apjomu, radot iespēju lielu daļu funkciju veikt automātiski, un nodrošinās jaunu funkcionalitāti, kādas šobrīd nav, tādējādi paaugstinot produktivitāti. Papildus – digitalizācijas līmeņa paaugstināšana ļaus nodrošināt “paperless” pakalpojumu līmeni.
Digitālās transformācijas risinājuma ieviešanas rezultātā tiks efektivizēti biedrības pamatdarbības procesi, paaugstināta sniegto pakalpojumu kvalitāte un ietaupīts tiem patērētais laiks.
Projekta kopējās izmaksas: 200 000 EUR (bez PVN)
Paredzamais Eiropas Savienības finansējums: 100 000 EUR (bez PVN)
Paredzamais projekta īstenošanas ilgums: 03.2024.–03.2025.
#NextgenEU, #InvestEU